Prázdná rulička - byls to ty???

05.03.2024

Vždycky jsem si říkala, JAK??!!! je proboha možný, že někdo nechá na záchodě v místě toaletního papíru prázdnou ruličku! Kdokoli! Kdokoli z vás! Ty, ty nebo TY! Obzvlášť, když je novej toaleťák jaksi na dosah, jen pootočíš hlavičku, natáhneš ručičku, hééééj a je to!

Nebo když někdo tu prázdnou ruličku někam ostentativně vystaví jakože na výstavku, třeba vedle těch nových toaleťáků, místo aby ji hodil do koše, kterýžto se nachází hnedlenc vedlenc záchodový mísy. Jako tohle mě FAAAKT dokáže rozpálit doběla!

No tak dnes jsem se to JAK dozvěděla. Můj Syn!!!!!!!!!!! nechal na záchodě v místě toaletního papíru prázdnou ruličku!!!!!!!!!!! Zděsila jsem se, neboť mi doteklo, že jsem to Já!!!!, kdož vyrábí člověka, kterej bude všude po sobě nechávat na záchodech prázdný ruličky, ó můj bože, neboli OMG WTF??? To je zásadní zásek ve výchově toto. Okamžitě šupajdim revidovat svoje osnovy!!!

Stylový byt © Všechna práva vyhrazena 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky